Wdech i wydech...bo od czegoś trzeba zacząć! :)

     Pierwszy post. Napisać pierwszy post. Oto jest zadanie! :)

Dlaczego kolejny blog? Blog o budowie? No tak... Bo to nasze, czyli moje i mojego Sz., zadanie otwierające nowy rozdział w życiu. 
Pomyślałam ostatnio, że fajnie by było udokumentować te wszystkie zmagania związane z zagospodarowaniem naszego miejsca na ziemi. Po pierwsze miło by było dzielić się tym wszystkim z czytelnikami, a po drugie dobrze by było przeczytać także rady tych, którzy już w swoim wymarzonym domu mieszkają. 

Bo jak sam tytuł bloga brzmi, z hiszpańska z resztą, 
"Casa...mi Paraiso", czyli "Dom...moim Rajem".
No więc jestem. MY jesteśmy.
Ja. Sz. Działka. I dom do zbudowania. 
TEN DOM.

Komentarze

  1. Chyba też mam takie marzenie. Miło by było mieć ten własny dom z ogródkiem, taką ostoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nasz właśnie taki będzie - taką ostoją.. :)

      Usuń
  2. Witaj Agnieszko - powodzenia w prowadzeniu drugiego bloga - marzenia się spełniają - nie wzystkie ale tak pamiętaj o tym kochana - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki razie będę podglądał co i jak razem budujecie. :)
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!
    Będę zaglądać:)
    Ciekawe jak urządzicie gniazdko. To będzie frajda:)
    Zapraszam do mojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty