Z koparką za pan brat ;) Budowa - dzień pierwszy!

Witam serdecznie :)
No i stało się! Na naszą piękną zielona działeczkę wjechało pierwsze większe działo - koparka.
Ach! Nie trafiliśmy jednak w pogodę, bo tu taki deszcz... No cóż - figle figlami, ale prace zaczęliśmy.
Byłam strasznie podekscytowana - w końcu pierwszy raz w życiu stawiam dom! :)
 Trochę przerażające te hałdy ziemi...
Tak prezentuje się zbrojenie na następny dzień prac. No i inne sprzęty.
A tak prezentują się doły pod fundamenty. Plac budowy tak wygląda zawsze, ja wiem, ale naprawdę, do tej pory nie mogę uwierzyć, że to już się dzieje :)))
Na dziś tyle Kochani. Niedługo kolejne posty, bo to w końcu dopiero początek :)
Już nie mogę się doczekać kolejnych dni. Ciekawa jestem jak będzie spisywała się ekipa budowlana. Czy ludzie okażą się solidni i w porządku. Fakt faktem, mamy ich z polecenia. Ale wiadomo jak to jest. Najbardziej zależy mi na tym, żeby spisali się porządnie, jak na fachowców przystało. Macie jakieś doświadczenia?
Dziękuję za wszelkie opinie i komentarze :)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Oby po jakimś czasie nie okazało się, że są jakieś niedoróbki, coś jest nie tak. Dlatego też życzę, aby tak nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem się wszystko okaże, ale jestem dobrej myśli :)

      Usuń
  2. Ja doświadczenia nie mam żadnego więc nie pomogę. Za to Twojemu podekscytowaniu nie dziwię się wcale:)) Uściski:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja się sobie też nie dziwię ;) Dziękuje! :)

      Usuń
  3. fiu fiu, będzie się działo:) Powodzenia w budowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli koty za ploty, ruszaja roboty ;)))
    Niech ekscytacja Cie nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekscytujące tak patrzeć jak powstaje własny dom:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty