Mury pną się do góry! Pierwsze dni... :)

Witajcie!
Na działkę znów zajechało ciężkie działo i załadowało mnóstwo pustaków. Wybraliśmy pustaki H+H, czyli białe, łączone nie zaprawą murarską, a specjalnym klejem :)
I ja - jak widać - zadowolona :) Tak mi sie buziak ostatnio śmieje cały czas :)))
No i się zaczęło! Fachowo rzecz ujmując - murowanie ścian nośnych z betonu komórkowego. Ha! Już powoli wiem co i jak :D
Jak to mówią panowie budowlańcy - na budowie gwoździ braknąć nie może! ;)
I wiecie co? Murowanie ścian, to chyba najprzyjemniejszy etap budowy :) Widzisz jak na Twoich oczach wszystko rośnie z każdą chwilą. Wiesz, że tu będzie okno, a tam drzwi. Uczucie nie do opisania. Mury, które będą Cię kiedyś otulać domowym ciepłym ogniskiem. To jest to...:)
Cudowne uczucia...
PS. Dziękuję Wam za to, ze jesteście! Za wszelkie porady, opinie i komentarze :)
Jesteście super! :)
Ciąg dalszy nastąpi... :)

Komentarze

  1. wow! wygląda to imponująco, a uśmiechom wcale się nie dziwię; przypuszczam, ze mi też banan nie schodziłby z facjaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie więc, ze nie tylko ja tak uważam :)))

      Usuń
  2. Zawsze podziwiam jak powstaje coś z niczego. Mój dziadziuś był murarzem i to doskonałym, więc na budowie czuję się jak w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już w tym miejscu czuję, ze to MÓJ DOM. NASZ DOM. :)

      Usuń
  3. ...ale postępy !!!
    Szybko to idzie...gratuluję i oby uśmiech jak najdłużej się utrzymywał :)
    A jaka odległość dzieli mury domu od linii świerków,
    na niektórych zdjęciach mam wrażenie, że dość blisko,
    ale to chyba perspektywa na zdjęciach się zmienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz...
      Niestety te świerki, które zostaną zasłonięte murem idą do wycinki (sztuk 2). Choć bardzo ich bronię i uwielbiam, wiem, że bez słońca, no i między dwoma murami, nie bardzo będzie co podziwiać...

      Usuń
    2. Aha! Zapomniałabym! Jednego chcę przesadzić - najmniejszego, srebrnego. Zobaczymy, czy sie przyjmie. Oby.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty