Welcome to inside po raz kolejny! :)))

Hej, hej! :)
Dziś po raz drugi zapraszam Was serdecznie na spacer po moim domu. W poprzednim poście pokazującym wnętrze w stanie surowym, było pochmurno, w domu trochę bałagan. Teraz już posprzątane (prawie:), słonecznie i jakoś tak bardziej przejrzyście :)
ZAPRASZAM!
Salon:
Jadalnia z kuchnią:
i spiżarką:
Kuchnia:
Korytarz:
Wiatrołap:
Pokój nr 1:
Pokój nr 2:
Kotłownia:
Korytarz z wejściem na poddasze:
Po lewej stronie korytarza....
Toaleta z prysznicem:
Łazienka:
Pomieszczenie gospodarcze:
Sypialnia:
Garderoba:
Widok na przyszły taras:
Użytkowe poddasze. Co tu będzie? Zobaczymy :)
W tle ja i zagadujący mnie pan S., czyli nasz budowlaniec ;)
Daszek nad wykuszem:
No i moja zieleń :)
Do usłyszenia! :)

Komentarze

  1. A za jakiś czas to wszystko wypełni się ciepłem rodzinnym, meblami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że ciepłem rodzinnym :)))

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał efekt finalny, pochwalisz się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, w końcu zblogowana jestem ;))

      Usuń
  3. Czuć już ta przestrzeń.... I jakie będziecie mieli przepiękne wielkie okna, ile światła!:)) Cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich dużych oknach marzyłam!! :)

      Usuń
  4. Już widać zarys i układ pomieszczeń :) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś juz widać, zdecydowanie :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Juz mi sie podoba to wpadajec sloneczko przez okna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj 'Panienko z okienka' ;)
    Podoba mi się to okienko na poddaszu i widok...:)
    Pozdrowienia przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie okrągłe, czyli prawie coś dla Ciebie :)

      Usuń
  7. Ach, jak ja bym chciała mieć spiżarkę. Już wygląda imponująco, a co to będzie jak skończycie. Ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze chciałam mieć spiżarkę, nie piwnicę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty