Elektryk wykonał kawał dobrej roboty :)

Kochani :)
Ten post powinnam wrzucić już dość dawno temu.
A to dlatego, że elektryk pracował u nas przez praktycznie 3 tygodnie - akurat wtedy, gdy byliśmy na wakacjach w Stanach :) 
Jedynie co, przed wyjazdem musieliśmy zaznaczyć mniej więcej, 
gdzie będą gniazdka i tym podobne :)
Dlatego niech Was nie zdziwią zamalowane na czerwono sprayem ściany ;)
Tak czy inaczej, mało interesująca, jak dla mnie, część budowy poszła do przodu. Wolałam, jak mury pięły się do góry ;)))
W pomieszczeniu gospodarczym umieściliśmy stare drzwi, na trzymanie szpargałów. Ale takich ważnych, których nie chcielibyśmy stracić, gdy zapada zmrok ;)
Skrzynka w kotłowni - zamontowana :)
Na górze juz nawet pojawiły sie gdzieniegdzie gniazda i włączniki :)
Do usłyszenia wkrótce! :)

Komentarze

  1. no to swiatelko juz jest! i super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie dobrze ale u siebie chyba najlepiej :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie - czuję już to moje miejsce na ziemi :)

      Usuń
  3. Kładł dytem nie na męczył się - gdyby miał robić bruzdy pod peszla to miał by zdecydowanie więcej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie chcieliśmy :)
      To jednak nie zmienia faktu, że wykonał kawal dobrej roboty :)

      Usuń
  4. też mam na imię Agnieszka :D widzę opis po hiszpańsku, więc to kolejna wspólna rzecz,a mój tato to architekt :D
    fajnie znaleźć w sieci tak spokrewnione duszyczki :))
    miłego dnia kochana!
    y udanego budowania, chatka prześliczna otoczona fajną zielenią tak jak kocham :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie! :)
      cieszę się, że się podoba :) cały czas do przodu :)

      Usuń
  5. I nastała...jasność !!! :)
    Pozdrowienia przesyłam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak! :)
      Również pozdrawiam kuleczkową Anię :)

      Usuń
  6. Wiem, że już kiedyś to pisałam, ale to naprawdę niesamowite patrzeć jak tak krok po kroku powstaje dom:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego chciałam to uwiecznić :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty