Ocieplenie elewacji frontowej...

Witajcie! :)
W poprzednim poście mówiłam i pokazałam, że rozpoczęliśmy ocieplenie elewacji frontowej, ze względu na niżej ukazany na zdjęciu daszek nad wykuszem. Pozostałe 3 ściany zostawiliśmy na następny rok, żeby domek się przewietrzył :)
Tak więc po obłożeniu styropianem nastąpiło klejenie siatki i gruntowanie.
A jak to wszystko wygląda już po? Ano tak: 
Powoli wszystko schło....
Aż wyschło...i wygląda tak :) Prawie jakby był otynkowany ;)
Kochani, do usłyszenia! :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Można by powiedzieć: idealny komentarz ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Wiem :) pamiętam jeszcze budowę naszego domku - radość z każdego postępu :).... ale i tak jego duch i klimat, który się tworzy jest fundamentem szczęścia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do domku przy lesie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za ciepłe i miłe słowa :)
      Zajrzę na pewno! :)

      Usuń
  3. Coraz ładniej...:) :) :)
    Pozdrowienia jesienne przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Również zasyłam ciepłe pozdrowienia! :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się takie kształty domów, nie jest też za wysoki, taki idealny :)
    Tylko czekać na zamieszkanie w nim :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie sie podoba! :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty