Mamy już wszystkie okna :)

Kochani! :)
Dojechały do nas okna na poddasze.
W pewien piękny słoneczny dzień, zdjęliśmy wszystkie taśmy.
I tak sobie chodziłam, i chodziłam... I robiłam zdjęcia.
I tak mnie duma rozpiera, jak patrzę na to nasze małe miejsce na ziemi...
Nasz DOM.
Na zimę wstawiliśmy stare drzwi, z przodu i z tyłu. Dom trzeba było zamknąć, ale niestety brakło nam funduszy. Tak czy inaczej, teraz trochę odpoczniemy, bo cała budowa trwała od kwietna do listopada.
Mamy stan surowy, prawie zamknięty.

Tak, jak wspominałam - teraz pewnie będę pisać trochę rzadziej, ale mam pomysł, co dalej :)
Myślę, żeby zbierać teraz inspiracje do elewacji zewnętrznej, no i wnętrz.
Mam nadzieję, że będziecie zaglądać i podpowiadać - w końcu wszelkie Wasze opinie są zawsze bardzo przydatne! :)
Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia! :)))

PS. Udostępniam fajne Candy od Aldii Arcadii :)
http://arcadiakobiet.blogspot.com/2014/11/z-workiem-prezentow-czyli-candy-z.html
Mam dla Was worek prezentów :)
oraz od Kasi z http://basniowydom.pl/blog/ :)
_DSC0043

Komentarze

  1. Fajnie, bardzo ładny ten Twój domek :) A jakiej firmy okna kupiliście na poddasze? May mamy Fakro drewniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Okna półokrągłe są z OknoPlus, a okna dachowe są też z Fakro :)

      Usuń
  2. Kawał roboty za Wami...:)
    Teraz czas na zasłużony odpoczynek...
    By z radością ruszyć dalej...powodzenia i gratuluję Agnieszko...:)
    a teraz lecę pozwiedzać z Tobą...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      To był intensywny czas... Teraz odpoczywamy, ale już nie możemy doczekać się kolejnych nowości w domu :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Piękny DOM:) Cudownie będzie go meblować, no i ogród...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Cieszę się z odwiedzin na blogu :)

      Usuń
  4. No ja tu byłam ostatnio jak wylewka była, więc urosło dosłownie w oczach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zwykle bywa, ze domek sobie rośnie ;)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty