Okna! Mamy okna! :)

Witajcie! :)
Mamy okna! Okna firmy OknoPlus z Krakowa. Brązowe zewnątrz, białe wewnątrz. Prawie idealnie dopasowane do dachu :)
Tak prezentują się z taśmami...
Tu już po montażu:
Najbardziej zachwycona jestem tarasowymi i narożnymi :)))
A tu już piękny kolorek, po zdjęciu taśm :)))
Jestem baaaardzo zadowolona :)
Dom od razu prezentuje się lepiej. Jak dom po prostu. 
W następnym poście dalszy ciąg zakładania okien, bo na te na górze musieliśmy chwilkę zaczekać.
Kochani... Myślę, ze do końca listopada zakończymy trochę temat z budową.. Nie pozwala nam na to okres zimowy, no i finanse... Podejrzewam, że podróże będą musiały zejść na dalszy plan.
Ale na szczęście mam dla Was w zanadrzu jeszcze duuużo zdjęć z USA, dlatego zapraszam już dziś.
Oczywiście będę dalej sie pojawiać, już nawet mam pomysł, o czym pisać. 
Ale to wkrótce!
Tymczasem do usłyszenia! :)
I co sądzicie? :)

Komentarze

  1. Świetnie, prace postępują, jeszcze trochę i przyjdzie czas na wnętrze ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie chwila zastoju, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. Uhu hu, ale będziesz miała mycia :). Okna narożnikowe to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam ;) Mycia sobie nie zazdroszczę :P
      Ale cóż - w domku musi być jasno :)

      Usuń
  3. To świetnie zamknęliście domek na zimę, a wiosną do dzieła z środkami :)))
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taką mamy nadzieję, że ruszymy dalej wiosną! :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Tylko zerwijcie na czas folię zabezpieczającą, mój tata zrobił to za późno i ... nie chcesz wiedzieć co się stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, słyszałam, co może się stać. Zerwaliśmy już taśmę :)

      Usuń
  5. Już Was tam widzę w urządzonym, uroczym domku jak z bajki. Nawet w tym stanie wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, a właściwie dziękujemy :)

      Usuń
  6. ah Kochana caly czas do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proze, moje gratulacje! To teraz bedziesz miec co myc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem ci, że wybrałaś najlepsze zestawienie kolorystyczne, a myślałaś czy w tym narożniku, gdzie są 2 okna będziesz robiła same rolety czy tez jakoś karnisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jeszcze nie wiem, cały czas sie zastanawiam :) Myślę, że tę sprawę odsunę na dalszy plan, bo trudną jest ;)))

      Usuń
  9. Okna rzeczywiście ciekawe, myślę o kolorach - zewnętrznym i wewnętrznym, nie wiedziałam, że tak można :)
    Bardzo podoba mi się ilość okien, mam wrażenie, że jest ich dość dużo i słońce będzie często wpadać do Waszego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od strony salonu i kuchni będzie dużo światła :)
      Co do koloru - można wybierać całe białe okna, pół biały pół kolor, i całe w kolorze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty