Wyrównywanie ziemi dookoła domu, czyli konieczna konieczność...

Witajcie, dziś szybciutko! :)
To co było konieczne, zostało zrobione. 
Korzystając z ładnej pogody zostały nam dostarczone ogromne hałdy ziemi, którymi wyrównaliśmy trochę teren dookoła domu. Wyrównywanie ziemią sprawia, że nie widać już tak fundamentów, choć dla mnie to jeszcze trochę za mało i nie wiem, czy w przyszłym roku nie dowieziemy więcej. 
Ale generalnie dom prezentuje się lepiej, przynajmniej dla mnie :)
Wygląda lepiej, prawda? ;)
Do zobaczenia i usłyszenia! Pa! :)

Komentarze

  1. Łał :)) niby równanie terenu, ale to kawał roboty :))); cieszysz się każdym wydarzeniem - wiem, pamiętam, jak ja przez to przechodziłam :))) Oglądanie jakichkolwiek postępów czyni uśmiech na twarzy :)
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie rozumiesz. Każdy najdrobniejszy postęp cieszy i to bardzo! :))
      Również miłego dnia! :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty