Rozpoczynamy etap ogrzewania :)

Witajcie!
W końcu w maju ruszyliśmy dalej! Tym razem zakupiliśmy grzejniki, całą masę styropianu, wężowe rurki, a wszystko po to by założyć ogrzewanie. Zarówno ogrzewanie przez grzejniki, jak i podłogowe.
Grzejniki zostały założone w 2 pokojach, sypialni, jeden w jadalni i niewielki w garderobie. 
Ogrzewanie podłogowe w wiatrołapie, korytarzach, łazienkach i salonie z kuchnią.
Zapraszam do oglądania :)
 Styropian z izolacją pod ogrzewanie podłogowe.
 
 W tych rurach można sie pogubić..... ;)
 Rurki na podłogówkę.
 Styropian położony. Od razu wyżej się chodziło i dosięgało normalnie do parapetów :)
 I mistrz programu - podłogówka założona :))))
Już nie mogę się doczekać, jak będzie grzała stópki :))))
Na dziś to tyle :)
Wybaczcie, ale mamy po prostu mały zawrót głowy i nie nadążam z robieniem zdjęć, zgrywaniem na bloga i pisaniem wpisów, ale mam nadzieję, że się poprawię. Postaram się! :))))
Jak Wam się podoba? 
Pozdrawiam ciepło, do usłyszenia niebawem! :)

Komentarze

  1. Skąd ja to znam :))) Jakieś 3 lata temu sama przez to przechodziłam.
    Owocnej pracy i postępów, by planowo móc się wprowadzić do gniazdka :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wiesz o co chodzi :))
      Mam nadzieję, że wszystko się bedzie dobrze układało :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ciepłą podłogę zimą- uwielbiam, a chłodną latem.
    Czekam na cd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki razie na zimę będziecie już mieszkać w nowym domku :)))
    Pozdrawiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krisie, planowo to dopiero przyszły rok, ale kto wie? Kto wie?
      Przede wszystkim chodzi o.... finanse :)

      Usuń
  4. Ja mieszkam w takim miejscu, ze i latem i zima lubie ciepla podloge, niestety ogrzewania podlogowego nie mam, wiec pozostaja cieple skarpety ;).Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ogrzewanie podłogowe będzie na 5 :) A skarpety ciepłe to i ja lubię nosić :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty