Mamy taras :))))))))))

Witajcie! 
Od dość dawna zamierzaliśmy się do skończenia surowego stanu domu w całości. Jest on tak usytuowany, że zeszłego roku podczas budowy na plac wjeżdżały różne wielkie pojazdy - koparki, wywrotki, betoniarki itd. W związku z tym, że taras  byłby dla nich sporą przeszkodą, odłożyliśmy go na później. No i w końcu się udało :)
Zrobiliśmy TARAS :)))))))
Na początek wykopanie dołu pod fundament,
 zbrojenie,
 etap zalania fundamentów umknął mi, więc następnym było postawienie bloczków - betonitów,
 zagęszczenie gruzem, piaskiem, siatka ze stali,
 schodki,
 no i zalanie betonem!
 Ta dam! Oto nasz piękny dwubrzuszkowy taras, dość duży....
 .... ale taki, o jakim marzyłam :))))
Jak Wam się podoba? :)

Komentarze

  1. Ciekawa jestem efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. My też jesteśmy zafascynowani kształtem :)))

      Usuń
  3. Wiesz czego najbardziej zazdroszczę właścicielom domów? Właśnie tarasu!:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksztalt super a ja jestem juz ciekawa calosci i kibicuje Wam oby jak najszybciej udalo sie zakonczyc budowe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Martuś, że to dopiero przyszły rok, mamy taką głęboką nadzieje ;)))
      Cieszymy się, że nam kibicujesz!

      Usuń
  5. Już, już widać efekty pracy :) Taras piękny!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, taras i d e a l n y !!!
    Wcale nie jest za duży. Zobaczysz, jak postawicie stół...może foteliki albo leżak...parę donic...
    To ta przestrzeń będzie w sam raz.
    Widzę już tę biel i zieleń na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak Ty to potrafisz Aniu pięknie opisać - dokładnie jak w moich myślach:) Nic dodać, nic ująć :)

      Usuń
  7. Dawno mnie tu nie było, ale powiem Ci, że piękny ten domek i taras! :) Też uważam, że jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :))))))

      Usuń
  8. Myk, tak sobie wskoczyłam aby zobaczyć postępy no i Agula, aż serce rośnie jak Wam dom rośnie!
    Fajniusio!
    Piękny Taras- w sam raz! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Trzymaj kciukasy za dalsze postępy! :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty