Wylewki na poddaszu.

Witajcie Kochani!
W tym roku ostatnią rzeczą, jaką wykonaliśmy w naszym domku, to wylewki maszynowe na poddaszu.
Kolejne roboty czekają nas w następnym roku - po pierwsze ze względu na na finanse, po drugie ze względu na nową członkinię rodziny, na którą już z wytęsknieniem czekamy i która zapewne zaabsorbuje w najbliższej przyszłości sporo naszego czasu :))))
Zapraszam do zaglądnięcia na górę!
Ja sama nawet na górę nie weszłam, widać mnie w kawałku - ze względu na dość duży już brzuszek mam obawy z wchodzeniem na wysokości.
I to chyba na razie wszystko!
Czekajcie razem z nami na wpisy w przyszłym roku :)
Mam nadzieję, że jakoś to pójdzie do przodu, oby ;)))
Pozdrawiam i do usłyszenia, buźki :*

Komentarze

  1. Członkini!

    Super!!!

    Domek też, ale członkini - rewelacja! Serce mi rośnie. :)))

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już nje możemy doczekać się naszej małej Kruszynki :))))
      Dziękuję za tak miłe słowa Joasiu, pozdrawiamy! :)

      Usuń
  2. Pójdzie do przodu pójdzie, nie martw się, najgorsze macie już za sobą.
    Ach czyli będzie Córeczka:) Córeczki są fajniejsze:) Chociaż nie mam porównania, ale zawsze chciałam mieć Córeczkę i przylepa jest nawet teraz, a w lutym skończy 18 lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajną masz przylepkę ;))
      Zobaczymy, jaka będzie nasza, na razie czekamy :)

      Usuń
  3. Tak...już prawie koniec! :) Jeszcze najlepsze przed Wami...wybieranie mebli i dodatków z małą kruszynką :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego wszyscy nie możemy się już doczekać ;)))
      Pozdrawiam Marto!

      Usuń
  4. Ale super!
    Jak ja bym chciała już być na tym etapie :D
    my dopiero wylaliśmy fundamenty :P
    Pięknie się zapowiada u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! A Wam życzę udanej budowy! :)

      Usuń
  5. Słodkie oczekiwanie :) I na córcię i na domek. Coś czuję, że pokoik dziewczynki będzie urządzony w pierwszej kolejności, poza kolejnością ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, być może, jeszcze się nawet nad tym nie zastanawiałam :) Choć wizje pokoiku dla córeczki mam już od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  6. Super Kochana. Mi się marzy na takim poddaszu bawialnia dziecięca i ... łazienka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pomysły! My jeszcze sami nie wiemy, co tam będzie (oprócz części strychowej) ;)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty