Mamy parapety wewnętrzne :)

Witajcie :)
Jak w tytule - mamy w końcu parapety!!!
I teraz pojawia się pytanie: czy jak się ma już parapety, to można urządzić parapetówkę? ;)
Zależy jak kto na to patrzy, ale jakby nie było, przed nami cały etap wykończenia wnętrz, więc parapetówki jeszcze zrobić nie możemy :P

Ale z parapetów jesteśmy zadowoleni - są drewniane, jesionowe w brązowym kolorze :)
Tak się prezentują:
Najważniejsze, że cały czas idziemy do przodu. 
Zaczęlismy już prace wykończeniowe, więc myślę, że posty będą pojawiać się teraz częściej :)))
Ciekawa jestem Waszych opinii :)
Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia! :)

Komentarze

  1. Będzie gdzie stawiać kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja tu dawno nie zaglądałam! widzę, że prace idą jak burza:) Drewniane parapety to moje marzenie... Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace powoli rozpoczęły się na dobre, roboty tyle, że nie nadążam! ;)))

      Usuń
  3. Ja już oczami wyobraźni widzę efekt końcowy. Będzie bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  4. Parapety są prześliczne, no i drewniane :) Cudo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, bo nam też! ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty