Płytkujemy łazienki! :)))

Moi Drodzy!
Tak jak wspominałam ostatnio, przynajmniej na tym blogu mogę napisać, że coś się dzieje.
Opłytkowaliśmy łazienki.
Cieszę sie z tego faktu ogromnie. Teraz już zostają: wanna, prysznic, WC, umywalki i szafki, no i dekoracje. I łazienki będą gotowe :)
Mała łazienka posiada płytki polskie Cersanit, błyszczące, kremowe, z delikatnym dekorem i czarną listwą szklaną dookoła całego pomieszczenia. Płytki podłogowe pokażę wkrótce, jak zamontowany zostanie prysznic :)
Łazienka większa posiada płytki beżowe, matowe, hiszpańskie. Dekor w delikatne fale + listwa złota dookoła całego pomieszczenia. Bardzo mi się podobają :)
Również i tutaj, płytki podłogowe pojawią się wraz z założeniem wanny.
Myślę, że to już wkrótce!
Co sądzicie?
Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Płytki w dużej łazience są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kafle prezentują się pięknie! Łazienka będzie urocza :)
    Ślę pozdrowienia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Te w dużej łazience są cudowne i eleganckie. Ty teraz nie podróżujesz, ale zobacz ile ludzi zazdrości Ci takiego domu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :)
      Zawsze jest coś za coś...

      Usuń
  4. Witam! Jestem cichą waszą wielbicielką, obserwuje jux od dawna postępy na budowie i wszystko mi się tak podoba !! Jestem ciekawa końcowych efektów bo z nimi najtrudniej, jestem też na takim samym stopniu budowy i szukam wszędzie jakichś inspiracji ;-) Pozdrawiam i życzę szybkiego wykończenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prowadzi Pani jakiegoś bloga?
      Cieszę się, że się Pani podoba u mnie :) Jesteśmy na takim etapie, że wszystko jest coraz trudniejsze, dużo szczegółów, ogromny wybór dodatków, a budżet sie kurczy ;)
      Mam nadzieję, że u Pani na budowie wszystko w porządku!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hej! Nie prowadzę żadnego bloga :-(bo naprawdę czasu brak na nic ...właśnie nam ten sam problem co wy tak dużo rzeczy do wyboru a funduszy niestety coraz mniej. Ktoś powie co tam wykończyć wnętrze hmm no tak ale przy tak dużym wyborze naprawdę są to trudne decyzje :-/ póki co pozdrawiam i czekam na dalsze podpowiedzi ;-); pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, tak to teraz jest.
      Ja za to słyszałam opinię, ze wykańczanie jest najgorsze i najdroższe. I to absolutna prawda!
      No nic, niedługo pojawi sie nowy wpis :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty