Kabina prysznicowa i wanna zamontowane!

Witajcie!
Jak w temacie: zamontowano nam kabinę prysznicową w małej łazience oraz wannę w większej. W końcu pojawiły się także płytki podłogowe w łazienkach, które teraz już widać :)
A nawet pojawiły się grzejniki :) W kolorze ecru z delikatnym błyskiem przy świetle. Niestety nie mamy jeszcze stałego oświetlenia, więc zdjęcia gorszej jakości, wybaczcie ;)
Pod prysznicem zamontowany został w płytkach odpływ liniowy. Ciekawa jestem, jak się będzie sprawował, bo cholerstwo było strasznie drogie ;)))
Kabina prysznicowa IDEA DWJ z Radaway jest zupełnie bezprogowa. Jedynym progiem jest 3 centymetrowy próg z płytek. Dodatkowo kabina posiada rolki przesuwne na górze (nie na dole), co ma ułatwiać czyszczenie. Drzwi można nawet podnosić (widać na zdjęciu), co jeszcze dodatkowo ułatwia czyszczenie. A żeby stało się zadość, szyby pokryte są powłoką Easy Clean, czyli woda ma zupełnie spływać po szkle, a nie osadzać się na nim. Zobaczymy, jak te wszystkie nowości i udogodnienia będą stawiały czoła rzeczywistości! ;))))
A w drugiej łazience...
... zamontowaliśmy wannę asymetryczną z Sanplastu z delikatną podpórką pod główkę. Ciekawa jestem tylko czy będę mieć czas wylegiwać się w tej wannie ;) Poza tym wanna nie ma żadnych innych udziwnień ;)
A tu już czekają toalety, bidet i umywalki do zawieszenia. Ale to już wkrótce! I co sądzicie? :)
Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia!

Komentarze

  1. Taka kabina to marzenie! Uwielbiam bezprogowe prysznice. Sami zainwestowaliśmy w taki odpływ i jestem bardzo zadowolona. Trzeba jednak dbać o jego czystość.
    Pozdrawiam serdecznie
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, jak to będzie z tym odpływem, bo właśnie nie był tani. Ale sama w sobie kabina b. mi się podoba :)

      Usuń
  2. Super :) Będzie kąpielka jak talala :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. My również mamy podobną przesuwkę do prysznica. Wybraliśmy jednak firmę Novellini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka kabina się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Mam identyczną wannę, oj jest cudowna, na prawdę po ciężkim dniu nie ma nic lepszego niż ciepła kąpiel z bąbelkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, i gust podobny :)
      Fajnie, że wanna się sprawdza, przynajmniej mam potwierdzenie, że jest ok :)

      Usuń
  5. Aga wygląda to naprawdę super.Takie prysznice lubię najbardziej, a nie typowe kabiny. Kiedyś sobie taką zrobię, ale wanny trzeba się pozbyć taka wielka ta moja łazienka;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak duża łazienka to można poszaleć ;)
      Wannę zawsze chcialam mieć, bo nigdy nie miałam. A prysznic, no cóż - dużo w nim miejsca, wygodnie i mam nadzieję, że praktycznie z czyszczeniem :)

      Usuń
  6. Świetna kabina! Bardzo lubię szybkie prysznice, a bezprogowe wejście jest dodatkowym udogodnieniem.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty