Nasze drzwi wewnątrz i płytki podłogowe :)

Drodzy Moi!
Wewnątrz domu posiadamy już prawie wszystkie drzwi. Mówię prawie, bo na górze jeszcze nie ma jednych, ale o tym kiedy indziej ;) Nasze drzwi wewnętrzne pochodzą z firmy DRE, kolor sosna biała (czyli taka przełamana biel) i prezentują się bardzo klasycznie - zapraszam do obejrzenia zdjęć:
W międzyczasie na fotkach możecie zauważyć, że na podłodze w korytarzach i kuchni pojawiły się płytki. Płytki z połyskiem mają wymiary 60x60 i są imitacją naturalnego kamienia. Odcień oczywiście w beżu, bo tylko takie mi się podobają, cóż zrobić.. ;)
W sypialni zafundowaliśmy sobie drzwi przesuwne do garderoby :D
W kuchni postanowiłam położyć te same płytki na ścianie, gdzie kiedyś będzie wolne miejsce między szafkami. A to wszystko dlatego, że marzę o blacie granitowym, który pasowałby do takich płytek. A właściwie to płytki mają pasować do niego ;) 
Zobaczymy, co wyjdzie z tych marzeń ;)
Tu z bardzo bliska:
A tu ładnie widać kolor:
Drzwi z wiatrołapu do korytarza mają przeszkloną część matową. Chodziło mi o to, żeby w wiatrołapie nie było zbyt ciemno.
Natomiast drzwi do kotłowni są podwójne - od strony domowej - klasyczne w sośnie białej, od strony kotłowni - ciemnobrązowe. Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, po drugie - już widzę, jak te białe drzwi wyglądałyby przy sadzach z eko groszku ;D
I jeszcze bliższe rzuty na klamki. A klamki również bardzo klasyczne, w satynie. Na tych zdjęciach lepiej widać kolor drzwi :)
Drzwi bardzo mi się podobają i wyglądają na solidne :)
Zobaczymy, jak wszystko wyjdzie w praktyce.
I co sądzicie? :)

Komentarze

  1. Bardzo ładne drzwi. A płytki jak w pałacu, tak się błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A płytki...daleko im do pałacu, ale fakt - z tych błyszczących ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, klasyczne drzwi i piękne płytki podłogowe. Ja teraz żałuję, że wybrałam matowe, bo brudzą się straszliwie i każdą psią łapkę widać:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :
      Właśnie moja przyjaciółka ma takie same płytki i mówi, że są super w utrzymaniu czystości i nic na nich nie widać ;)))

      Usuń
  3. Marzę o takich drzwiach...
    Od mojej ostatniej wizyty postępy OGROMNE !
    Wiele się zmieniło. Mam co oglądać :)
    Pozdrawiam Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie, Ago, a będzie cudownie i domowo, czego Ci życzę! WAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty