środa, 15 lutego 2017

I są... tapety!

Cześć Wszystkim!
Są! Są! Już mamy na dwóch ścianach tapety!
Pierwsza tapeta została położona w sypialni. Oczywiście mój aparat nie jest w stanie ukazać jaka jest ładna, a to dlatego, że jest bardzo jaśniutka i słabo widać na zdjęciach ornamenty.
Najbardziej podoba mi się w wieczornym podświetleniu, wtedy bardzo dobrze widać na niej delikatny brokat.
Druga tapeta została położona na ścianie korytarzowo - kuchennej, ale widać ja także z salonu, który mamy połączony z kuchnią :) Tu już akcent jest mocniejszy - ornament z brązem :) Jestem nią zachwycona :)))
I jak Wam się podobają? :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądają i nadają domkowi już taki charakter. Super, że tak idziecie jak burza:)Kibicuję Wam mocno. Buziaki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się wydaje, że to wszystko idzie bardzo wolno... Ale byle do przodu. No i w koncu bliżej niż dalej ;)
      Buziaki :*

      Usuń