Armatura łazienkowa i toalety.

Moi Czytelnicy!
Po szafkach łazienkowych czas na armaturę.
W dużej łazience znalazły się baterie firmy OMNIRES, identyczne pod względem wyglądu i złotego koloru. Bateria wannowa prezentuje się tak:
 Bateria umywalkowa:
 Oraz bateria bidetowa:
 Toaleta i bidet pochodzą z firmy Excellent, oczywiście miska toaletowa jest bezrantowa. Nie chciałam, aby było inaczej. Jak do tej pory sprawuje się fantastycznie - jest łatwa do czyszczenia, a woda nie wychlustuje :)

W łazience mniejszej zdecydowaliśmy się na czarne dodatki. I tak panel prysznicowy firmy CORSAN również jest czarny, posiada też kilka funkcji. 
Hydromasaż (który tak, wiem, słyszałam, szybko się psuje, ale mi nie jest potrzebny do szczęścia, a większość paneli posiada teraz hydromasaże), następnie natrysk słuchawkowy i górna kaskada z szerokim przepływem wody. Wykonany jest ze stali nierdzewnej i aluminum, nie z plastiku (a i takie się zdarzają).
 Przy mojej złotej LOLI zdecydowaliśmy się na czarną baterię retro zakupioną przez Allegro. Właściwie to zdecydował o niej mój mąż, ponieważ ze mną był problem. Byłam w stosunku do tej baterii bardzo wybredna, a i ta zakupiona przez nas nie jest jakimś szczytem moich marzeń, ale niech już tak będzie ;)
Czekam na opinie :)
Do zobaczenia! :)

Komentarze

  1. Widzę zmiany na Twoim blogu. Bardzo fajnie wygląda to czarne tło:) Wszystko masz śliczne Aguś, a tu widzę normalnie same luksusy!:)
    Fajnie tak śledzić razem z Wami budowę Waszego domku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany czasem są potrzebne :)
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty