Szafki łazienkowe i umywalki już są :)

Drodzy Czytelnicy!
Doczekałam się w końcu łazienkowych szafek i umywalek :)
Co prawda na razie te drugie jeszcze nie zamontowane, ale szafki już tak.

W łazience mniejszej szafka nie jest duża, ze względu na to, że mamy tam naprawdę mało miejsca. Podwieszona, front i blat błyszczące, kremowa. Wykonana przez stolarza na wymiar. Do tego złota umywalka nablatowa zwana LOLA ;)
Kto ją widzi mówi, że donica i inne takie, ale ja się nie przejmuję - mnie ona podoba się ogromnie i jest bardzo oryginalna ;)
W łazience większej szafki również wykonane są przez stolarza, tym razem też podwieszone, matowe w kremie z angielskimi frontami. Blat w połysku. 
Umywalka natomiast już bardziej standardowa, biała w konglomeracie. Jej zaleta (w mojej ocenie) to wielkość, ponieważ ma 100cm szerokości :) Miałam już kiedyś tak dużą umywalkę w mieszkaniu wynajmowanym i była wspaniała. Dlatego chciałam taką u siebie :)
A takie wybrałam uchwyty. Jednakowe w dwóch łazienkach.
I co sądzicie? :)

Komentarze

  1. Mnie akurat ta umywalka skojarzyła się z ozdobną misą i wygląda bardzo oryginalnie. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam donica. Tobie ma się podobać i tyle. Wszystko razem wygląda bardzo ładnie. Aż Ci zazdroszczę tyle nowych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wszystko nowe :) Aż tak świeżo w domku ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty