Salonowe panele + listwy podłogowe...

Drodzy Czytelnicy!
Wstyd się przyznać, ale panele podłogowe w salonie zostały założone, kiedy jeszcze na ziemi leżał śnieg, tak więc w tym temacie mam małe opóźnienie. Tak czy inaczej, panele są koloru ciepłego, brązowego, dodatkowo sęki w strukturze delikatnie błyszczą w słońcu i robi to przyjemne wrażenie. Wyglądają następująco:
Co do listew tu już lepiej, ponieważ położone zostały w ostatnim czasie. Listwy podłogowe wybrałam w kolorze białym, ponieważ nic innego mi się nie podobało. Niestety :( Wiem, będą się brudzić, trudno. Dam radę. Na zdjęciach zostały pokazane w kilku pomieszczeniach:
Muszę powiedzieć, że z listwami dom wygląda już jak dom. Nie widać szpar, dziur. Po prostu wnętrze do zagospodarowania. Nie mogę doczekać się schodów i kuchni.
Trzymajcie kciuki!!!
Pa!

Komentarze

  1. Ale domek już coraz bardziej domowy się robi. Wydaje mi się, że to dobry pomysł z tymi białymi listwami. Pięknie wyglądają zwłaszcza (chyba) w przedpokoju. Sama nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał Wasz dom umeblowany, czego szybko Wam życzę!:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listwy bardzo mi się podobają, choć do czyszczenia pewnie będą trudne... No cóż, taki ich urok :) Jesteśmy coraz blizej meblowania ! ;)

      Usuń
  2. Też pewnie bym wybrała białe listwy. Mam słabość do jasnych, białych dodatków, choć najczęściej są one po prostu niepraktyczne. Cóż... Nie wszystko musi być praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty