W naszej małej łazience...

Kochani!
Jak wiecie, jesteśmy już po przeprowadzce.
Dziś chciałabym pokazać Wam w pełni wykończoną małą łazienkę.
Większość rzeczy już widzieliście, aktualnie zdjęcia są już z dodatkami, np. ręcznikami, dozownikiem do mydła, lustrem, uchwytami, koszem itp.

Zdjęć nie wiele, ale tak to wygląda:
Ta łazienka jest naprawdę malutka i ciężko zrobić w niej fotki. Mam nadzieję, że uchwyciłam najważniejsze :) Generalnie wszystko jest w dodatkach czarnych i złotych, czyli tak jak lubię ;)
W poście następnym - druga łazienka. Zapraszam!
Do zobaczenia i pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Przepiękna umywalka i lustro!!! Aż mi teraz żal, że zdecydowałam się na klasycznie białe :( Super, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Ja mam białą umywalkę, ale w drugiej łazience ;) Tylko w tej zdecydowałam się na ekscentryzm heh ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty