Moje królestwo - kuchnia! :)))))))))))

Moi drodzy!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam miejsce w którym wszystko się zaczyna, w którym tętni życie, w którym czuć wszelkie zapachy. Moja kuchnia!
Kuchnia została wykonana przez stolarza, fronty szafek są kolorze kremowym, frezowane, matowe. Zrobiliśmy z niej takie połączenie tradycji z nowoczesnością. Trochę taka angielska, ale z nutką współczesności. Dwie szafki są oszklone, ze szprosami.
Zadecydowałam, że blat będzie kamienny. I choć męża przerażał fakt wydania trochę grosza na granit (mielibyśmy za niego fajne wakacje), to jednak się uparłam i mam. Piękny granitowy blat.
O czym jeszcze marzyłam? Ażeby mieć wyspę! I wyspa jest. Skierowana na salon, z podwyższonym barkiem. A przy barku bardzo wygodne hokery z pikowanym grafitowo-drewnianym oparciem.
Z jednej strony wyspy zażyczyłam sobie krzyżak, czyli miejsce na winka, które tak lubię ;)
Moje narożne okno, na razie bez upiększeń - za oknem widok mi wystarcza ;) Zlew wykonany jest podblatowo, z fragranitu, w kolorze beżowym. Do tego duży mosiężno- złoty kran :)
Jakoś tak się dziwnie złożylo, że każdy sprzęt AGD mamy innej marki (oprócz zmywarki i płyty indukcyjnej). 
I tak: lodówka Side by Side (czarne szkło) Samsunga z wbudowaną kostkarką i filtrowaną wodą jest strzałem w dziesiątkę. Wody używam non stop ;) 
Piekarnik Beko. 
Płyta indukcyjna i zmywarka Bosch, 
okap Gorenje. 
Mamy też mikrofalę Samsunga, ale jest ona schowana w szafce nad piekarnikiem. Nie chciałam wbudowanej, poza tym rzadko jej używamy.
A tu sprzęty z bliska:
Moje królestwo - kuchnia zostało Wam przedstawione. Pora na opinie :)
Co myślicie?
Czekam na konstruktywną krytykę :)
Pozdrawiam i do usłyszenia!

Komentarze

  1. Kuchnia piękna...tylko janie rozumię Twojej decyzji o blacie...naprawdę wolałaś mieć blat niż wakacje ;) :P hahhaa. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, no aż sama się sobie dziwię! A tak serio, to po przyjeździe USA zamarzył mi się taki blat... i dopięłam swego hahah ;)
      Buziaki Martuś :*

      Usuń
  2. Fajnie prezentuje się wyspa z podwyższonym barkiem. I krzyżak na wina :) też bym chciała mieć kiedyś tam może :) Ale chyba jednak nie zamieniłabym wakacji na blat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... no taka jestem widzisz... ;)
      Ale dziękuję za pozytywne i miłe słowa :)

      Usuń
  3. Śliczną masz kuchnię Aga, taką przytulną. Wiesz co przy takim widoku z narożnego okna to nawet ozdabiać go nie trzeba:) O matko to zaszalałaś z tym blatem, ale skoro to było Twoje marzenie, to kto bogatemu zabroni:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no mówisz dokładnie jak mój tata, z tym 'kto bogatemu...' ;D
      ale ja jak sobie cos postanowie to kurcze musze swego dopiąć ;)
      cieszę się, że podoba Ci się moja kuchnia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty